Work & training

Jahopp vaknade vid 10 av att farmor kom in o väckte mig & sa att jag skulle jobba.
Så dewt är jobb hela dagen eller ja korta pass åt gången, jaja money money money!
Jag hade trott att jag skulle va ledig idag så tänkte åka in till stockholm o träffa lenore som jag inte träffat på 100 år men det blev inte så.
Aja de blir en annan dag!
Nu tänkte jag iaf börja komma igång med träningen igen, har gått & joggat på löpbandet här hemma idag typ 50 min :)
Skönt efteråt men eftersom jag röker nu & inte träna tpå ett tag så var det jobbigt.
Haha aja får väl sluta med rökningen :P
Tänkte kanske ta en promenix i det fina vädret lite senare också :)
Nu ska fettet bort!!!
Jag orkar inte vara missnöjd med min kropp längre, jag hatar att jag gått upp i vikt & känner mig så obekväm eftersom de flesta kläder sitter dåligt nu :(
Så nu får de bli ändring på detta en gång för alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0