Städning

Hejhopps
Måndag idag, det blåser väldigt ute & är inte alls lika varmt som t ex igår.
Det ska ju bli kallare nu, tyvärr!
Hoppas värmen kommer snart igen, efterlängtat som fan.
Idag är jag ledig, har städat övervåningen, ringt gymmet som tydligen inte var samma kedja vilket jag trodde.
Jävla skit!! :@
& gym 24 har ju bara öppet till 1 idag så får ringa imorgon och se om jag kan säga upp det där.
Hoppas dom är snälla och säger att det går bra, man vet ju aldrig..
Aja, sen har jag bara chillat, satt o snaca med hemtjänsten så det var trevligt!
Tänkte träna lite senare, får se om jag bara går eller om jag joggar lite också.
Men vill inte överbelasta mina benhinnor för mycket, inte kul att ha ont :(
Ska köra 65 benböj idag, magen får vila idag sen kanske armhävningar, rumplyft o sånt :)
Imorgon blire kvällsjobb, börjar halv 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0