Smärta från helvetet

godkväll
usch sitter här med en sjuhelvetes jävla äcklig mensvärk, har så sjukt jävla ont & i ryggen nu vill bara dö :(
det började igår, blev värre inatt då jag vakna upp 2 ggr, tog värktabletter inget hjälpte fyfan!
fick panik, så där runt 5 gick jag ut o tog en cigg sen in till sängen igen o somnade om o vakna med inte så mycket värk men det blev värre & värre under dagen..
jag jobbade med farmor, fick vila en stund ibland för jag kände mig svimfärdig pga smärtan aja jag kämpade på iaf!
ikväll jobbar jag inte, men imorgon & söndag som vanligt.
sen skulle jag ju iväg o träffa lenore ikväll & sen på bio med bobben men har för ont, så jävla typiskt.
så ska jag ringa gynekolog på måndag & få tid för o kolla upp om de kan vara nåt eller om jag bara får såhär sjukt ont eller ja det är inte så j*vla bara, det är fan hemskt!
det var flera år sen tror jag som jag hade såhär jävla ont, uscha :(
aja fick ta en starkare värktablett som farmor har så hoppas det hjälper lite iaf men känner inte att det hjälpt nåt än, står fan inte ut!!!
sen har jag vetekudde jag värmer i micron som känns skönt att ha på magen.
om det inte hjälper vet jag inte hur det kommer gå imorgon o jobba aja .... vi får se.
aja nu snart ska jag ner & käka kvällis med bobben :)
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0