Lite bättre ...

Idag är det faktiskt lite bättre, har inte haft så himla ont idag :)
Gud vad skönt!
Idag jobbar jag med farmor som varenda helg, haha har fan inget liv :P
Nej men det blir ju annat sen, så då kan jag göra roliga saker på helger.
Farmor visa mig en släktforskningssida hon är med i och jag är medlem där nu också, väldigt spännande & intressant faktiskt!
Så har väl kikat runt lite där, ska kolla mer sen.
Jag bakade även kärleksmums till farmor, mums :)
Hon var sugen på det, har ju inte tid eller så till att göra det så självklart baka jag till det!
Jag gillar ju att baka, speciellt till andra jag tycker om eftersom de blir glada och det gillar jag :)
Älskling ville jag skulle baka till han, haha sötnosen min :D
Jag saknar honom massor nu :(
Men det är ju inte så jättelångt kvar tills jag får se hans underbara leende igen ♥
Nä nu avrundar jag tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0