Glaaad

Åååh vad glad jag är nu!
Jag åkte till Sollentuna idag för att kika in på Change underklädesaffär.
Jag köpte 4 fina bhar som satt perfekt, plus trosor till :D
& superbra personal, så himla snälla (Y)
Jag köpte 4 set, fick då 2 set på köpet wooohooo!
Jag hittade även en fin sportbh som satt jättebra men den tar jag nästa gång jag får lön :)
Aldrig varit på ett bra ställe där de har stora storlekar & som passar så är skitglad nu haha.
Jag har haft såna problem med det, aldrig nåt som passar men nu så äntligen!!
Invigde även min nya vårjacka idag, solen skiner wooohooo!
Nu ska jag ner & käka med farmor sen får jag se om det blir träning eller om jag tar det imorgon istället.
Kanske ska kolla på nån bra film, skräck kanske hehe.
Aja, tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0