Funderingar

Hej!
Jobb idag med farmor igen, ska jobba med henne imorgon också.
Nu sitter jag & chillar på en liten break med en kopp kaffe, mina nyttiga chokladbollar :)
Jag skulle haft i lite honung som sist för dom blev inte lika goda denna gången, aja helt okej iaf.
Jag har funderat senaste dagarna på folk som säger att de ska höra av sig men inte gör det, folk som inte svarar när jag hör av mig.
Det gör mig irriterad när man tror de vill vara vän med en men sen så verkar det inte som det helt plötsligt..
Man blir ju ledsen.
Kan inte alla bara vara raka & ärliga mot varandra, är det så jävla svårt?!
Sen om någon nu känner att nej jag vill inte vara din vän men säg då det istället så slipper jag fundera.
Aja, jag är iaf glad över de få bra vänner jag har & framförallt glad över att jag har hittat min drömprins.
Min stora kärlek & bästa vän som jag är sååå kär i!♥
Jag har aldrig känt så för någon annan, trodde inte att jag kunde känna så.
Att älska någon, ge hela sitt hjärta till någon & snart firar vi 3 år tillsammans :)
Jag älskar denna människan så otroligt mycket!
Han är allt för mig.
Jag känner mig trygg med honom, han finns alltid där för mig, jag kan prata med honom om allt & sen är han sjukt rolig också!
Helt j*vla underbart är det!!! :D
Aja nu ska jag väl gå ner och jobba med farmor.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0