2:a dagen!

Nu har jag klarat 2 dagar :D
Känns riktigt bra det här!
Känner mig fortfarande konstig i kroppen & har lite svårt att koncentrera mig på lektionerna men jag kämpar på :)
Matten gick iaf lite bättre idag, jag börjar komma igång & fatta lite mer nu så det är kul.
Ska plugga hemma varje dag, iaf nåt tal så jag inte glömmer.
Det är viktigt med Matte, man måste hålla igång det varje dag.
Efter skolan kolla jag lite på stan, men köpte ingenting.
När jag kom ut så öste regnet ner & åskade.
Nu är det höst, mysigt!
Såå idag blev det höstjackan på, börjar bli så kallt ute..burr.
Väl hemma höll jag på att dö av hunger, har blivit mer hungrig sen jag slutade röka.
Så det satt fint med fläskfilégryta med paprika i,  supergott & mättande :)
Jag bakade hallonpaj också som jag smakade nyss, inte så jättegod men helt ok!
Ska testa ha i lite sötningsmedel nästa gång tror jag :P
Nu ska jag fortsätta chilla med bra musik & en kopp thé till :)
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0