Besök

Hej
Igårkväll var jag & älskling och träna tillsammans första gången, var riktigt skönt!
Jag körde crosstrainer 1 timme, kändes i benen efteråt :P
Idag har vi haft besök av min familj, fick lite julklappar.
Fick en del bra grejer, brödrost, mixer, perkulator, digitalkamera mm :)
Jag är nöjd.
Sen var vi & käka på kina, mums!
Just nu sitter jag bara & chillar med godis & kaffe, skönt att vara ledig en helg faktiskt!
Funderar på om jag orkar gå till affären och hämta ut lite paket eller om jag tar de imorgon istället?
Hmm, det är ju så pissigt väder just nu .. det regnar i decembver liksom :S
Sen tänkte jag faktiskt köpa lite bär & fixa lite smoothie, inviga apparaten hehe :)
Aja.
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0