Hejdå min "käre vän".


Nu har jag bestämt mig, imorgon slutar jag röka :)
Jag är lite smått nervös men det ska gå bra den här gången.
Nu vill jag verkligen & jag har stöd som kommer hjälpa mig mycket ♥
Jag har ju slutat 1 gång förut för nå år sen, klarade 2 månader faktiskt.
Men jag skulle festa, var dum nog som köpte 1 paket cigg då "bara för att".
& ja jag klarade av att inte röka på veckor men på helgerna feströkte jag.
Men efter ett tag så sket jag i det, började röka ännu mer. 
Den här gången kommer jag inte göra det misstaget.
Jag har kollat upp lite vad jag betalar för skiten, det är helt sjukt egentligen.
Detta är på ett ungefär för min del;
215 kr / vecka
923 kr / månad
11 224 kr / år
Sedan jag började röka har det kostat ungefär 78 566 kr (!!!)

Det är sjukt att man betalar pengar för att andas in detta;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0