"Fin"väder!

Ja hej, visst är det fint väder idag?
NEJ inte här i Mora iaf ..
2 strömavbrott på bara 5 minuter, åska & regnväder.
Jag var in på Expressen där det står att det blir nog inte mkt varmare, inte på 10 dagar iaf.. vafan?! :O
Ni kan läsa själva här;
http://www.expressen.se/nyheter/1.2496801/kallare-vader-framover-sommarvarmen-ar-borta
Idag är det runt 20 grader, men det blåser & är fan kallt.
Jag fryser, vill utomlands!! :(
Men allra mest längtar jag hem till min älskling!♥
Snart åker jag iaf :)
Får se om jag ens kommer tillbaka hit? känns inte som det iaf.
Morssan kommer hem ikväll & jag ska käka med henne, tror det blir donken ;)
Men vi hörs sen, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0