who am i to say?


Kommentarer
Postat av: frida

sv: Nämnde jag att brösten skulle skadas om man låg på dom? Det är obekvämt. Men de skadas inte, dumbass.



"Plus att ja då blir du ihågkommen för dina små bröst eller kanske ingenting". Och? jag vill bli ihågkommen som den jag är (vilket vi andra också vill bli, förhoppningsvis), så ja, jag SKA bli ihågkommen för mina små bröst. Det finns ingen negativ klang i det, och jag skulle inte ha något imot det :S



Dessutom! jag skulle ALDRIG bli ihågkommen som "ingenting", inte jag, men kanske du. Att jag skulle vara "ingenting" finns inte i min natur iallafall.



Du framstår så.. korkad..

2011-04-06 @ 20:05:30
URL: http://jagheterfel.blogg.se/
Postat av: frida

"Nej men du menar att det inte finns en negativ klang i att du skriver att man blir ihågkommen för stora bröst, på 90 talet då eller? ;) Typ som att tjejer med stora inte har en personlighet", jag sa varken eller. Tjejer med stora bröst blir ofta ihågkomna som tjejen med stora bröst. Detta gäller inte tjejer med små bröst, och det tycker jag är positivt. Och ja, jag tycker det finns en negativ klang i att bli ihågkommen som en enda jävla hylla. Och tjejers personlighet skrev jag inget om, varför ens dra in en sån grej?



Varför provoceras du så jävla mycket? jag skulle inte ens orka hålla på som du gör.

2011-04-07 @ 10:16:15
URL: http://jagheterfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0