Lista!

Nu är jag blond igen, har färgat 3 ggr (eller var det 4:a?) sista gången blev det perfekt iaf! :D
Fick även en snabbvisit av älskling & hans kompis ikväll, gud vad jag saknat honom & saknar honom nu!
Men ska vara kvar ett tag till, vi ses ju snart :D
& om exakt 1 månad fyller jag 22, fan vad gammal jag känner mig haha .. ska fira med Paulina eftersom hon fyller dagen efter! :)
Nu är jag hos mammsen & pappsen, ska strax cykla upp till mitt gamla hem, ta en dusch tror jag?
Hoppas på fint väder imorgon hela dagen!
Godnatt med er, vi hörs!

I år har du;
Lärt känna en ny vän?
Ja, fler.
Fått ditt hjärta krossat? Nej.
Träffat någon som förändrat ditt liv?  Det beror väl på hur man ser på saken. Mitt liv skulle ju se annorlunda ut om jag inte träffat alla personer jag träffat i år.
Fått reda på att någon har pratat om dig? Ja.
Kysst en kompis? Tjejkompisar på fyllan.

Blandat;
Vill du ändra ditt namn?
Nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag? Ingenting speciellt, var en kass dag.
Vilken tid vaknade du idag? Runt 12.00
Vad gjorde du igår runt midnatt? Pratade i telefon & smsa, väntade på att färgen skulle sköljas ur.
Någonting som du längtar till? Att komma hem till älsklingen!
Senaste gången du träffade din pappa? För någon vecka sen på Öland.
En sak du skulle vilja ändra med ditt liv? Att sluta tänka så mycket, oroa mig över skitsaker. Plus ett jobb!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens? Ja.
Vad gör dig irriterad just nu? Att det är läskigt här hos mamma & pappa.
Långt eller kort? Långt på tjejer, kort på killar. Om du menar hår?
Vad gillar du gällande dig själv? Att jag är ärlig & rolig.

Din första;
Operation?
Blindtarmen.
Piercing? Ingen.
Tatuering? Sån man duttade på med vatten när man var liten.
Bästa vän? Johanna.
Sport? Ridning.
Husdjur? Våran hund Sara.
Vaccination du minns? Polio.
Förälskelse? Alexander när jag var runt 7 år kanske?
Alkohol du drack? Cider tror jag, sprit.

Vad är bäst med motsatta könet?
Läppar eller ögon?
Ögonen.
Kramar eller pussar? Pussar & kramar.
Kortare eller längre? Längre.
Romantisk eller spontan? Romantisk & spontan.
Tatueringar eller piercingar? Hm, jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Lina&Mimmi

Hejsan!



Skulle du kunna rösta på våra klänningar? Om du röstar så får du en länk på våran blogg!. Rösta gärna 5/5 stjärnor. Vi skulle verkligen bli glada då.

(Säg till i en komentar när du röstat så att vi kan länka dig ) Klänningarna:



Klänning.1

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=KUuMGBf7zhAd3zuR7v1UTgQB9K9ueDCnYwxevSYjxXCpMw6Hgvbz#Gallery



Klänning.2

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=aOpjeD6pgSPWCNUyezpbAoNsb1ye13QQF6zj8tOb0bxBoGxH4ci4#Gallery

2011-07-05 @ 18:30:57
URL: http://modetvillingarna.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-07-06 @ 00:01:52
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-07-07 @ 20:53:45
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

FIN BLOGG.

ALLT BRA ?

2011-07-08 @ 17:35:25
URL: http://carelillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0