Nyttigt

Mitt nyttiga år har börjat riktigt bra :)
Jag saknar inte skräpmaten & godiset än iaf hehe :P
Idag vakna vi 12, käka frukost & sen en promenix för mig 50 min & sen lämna böcker på bibblan.
Till middag blev det rostbiff (skivade), quinoa, babyspenat & morötter + en celsius till det.
Riktigt gott!! :)
första gången jag käka quinoa, det luktade ju inte så gott men det var gott hehe tur det!:P
Sen har jag druckit kaffe & ska väl bege mig till gymmet snart, tänkte köra crossen 1 timme :)
Min mage mår bra fortfarande, hoppas den fortsätter emd det för vill inte käka LCHF längre ...
Igår fick jag lite ont men tror det var för att jag käka gröt 2 ggr, ska nog bara käka det ibland :P
Men det är ju så gott!!♥
Aja, nog om detta tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0