...............

Hej!
Idag vakna vi 11, steg upp & jag bryggde kaffe & mixa smoothie.
Så gott, jag älskar smoothie! :)
Men fick lite ont i magen, undra rom det var havregrynet so mgjorde det ... ska prova ha i lite mindre nästa gång...
Annars mår min mage riktigt bra faktiskt, det är skönt! :)
Jag stressar inte speciellt mycket, sover oftast bra om nätterna, äter bra & regelbundet, tränar & rör på mig!
Använder även phsylliumskal & lite annat, ibland tar jag pepparmyntsolja när jag får kramp men har inte haft på ett bra tag. :)
Aja, träffade min psykolog idag, var typ en månad sen hehe, kändes bra.
Jag kom ju inte in på sjuksköterske så funderar på volontärjobb någonstans faktiskt ..
Visst jobbar jag ju extra men vill uppleva något nytt & spännande.
Sen ahr jag inte gjort så mycket mer,var till gym 24 en sväng & nu sitter jag med hårinpackning i från LUSH :)
Det är för tunt & fint hår, med mint & det känns svalkande.
Man känner verkligen att det är mint i :)
Jag älskar LUSH!!! Det bästa är att de inte testar på djur :)
Aja so long!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0