Långdag

Godkväll!
Långdag på jobbet idag, började halv 8 & full fart hela dagen.
Vi hann inte med rast, men då är man ju iof sysselsatt hela tiden så det blir aldrig tråkigt :)
Men det är verkligen inte bra för min mage, den tål inte stress överhuvudtaget :(
Aja.
Imorsse när jag skulle gå till bussen tog jag inga vantar eller halsduk, trodde inte det skulle vara så kallt ..
Men fy det blåste & usch, brrr inte varmt alltså haha så typiskt :P
Jag skulle sluta röka idag igen men det blev inte så hehe ... nä först trappa ner sen sluta igen.
Jag måste planera & verkligen bestämma ett datum först.
Valborg idag, jag börjar 7 imorgonbitti kulkul :P
Nä men får ju pengar så gör inte mig så mycket ;)
Jag håller ändå inte på o festar som förut, det intresserar mig inte så väldigt längre faktiskt.
Jag har kommit väldigt långt, jag är så stolt över mig själv! :D
Jag mår så mycket bättre utan alkoholen, den förstör väldigt mycket speciellt för mig.
En sak jag hoppas är iallafall att folk tänker på att flytta brasan och verkligen kolla så att djur inte har byggt bon där i, igelkottar & katter o ja andra djur också förstås som blir lidande :(
Nu ska jag ta en prommis med bra musik i lurarna sen göra mig iordning för sängen :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0