Slutat röka

Japp, första dagen idag & det har faktiskt gått väldigt bra :)
Jag har faktiskt inte känt mig så jätteröksugen idag konstigt nog?
Men det känns som min kropp har domnat bort, låter kanske konstigt men det är exakt så det känns.
Jag kan sitta & bara stirra, vara helt borta & sen känner jag mig lite yr & så lite huvudvärk.
Jobbigt!
Men det är ju abstinensbesvär & det kan ta några veckor innan det försvinner men det är det värt!!
Då känner jag ju att gifterna åker ut från min kropp iaf :)
Jag har nikotintuggummi som hjälp men tyvärr kan jag inte använda dom eftersom jag har IBS & får ont då.
Eller ja några tuggummin per dag men inte så många, vill prova något annat istället.
Så min fina pojkvän köpte en sån här till mig som jag ska prova använda under den första tiden som rökfri;
 
 
En inhalator med nikotin i.
Man "puffar" på den som en vanlig cigarett, 4 puffar/minut i 20 minuter åt gången.
En plugg räcker för ca 3 gånger.
 
Nu ska jag laga lite mat, det blir LCHF-pannkakor idag :)
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0