hohoho

Godkväll
Kom för en stund sen in från en joggingtur & körde lite magträning efteråt :)
Känns bra.
Känns mindre bra med en huvudvärk som är på besök, f*ck that.
Idag kolla vi på en skitrolig film i skolan & sen tårta & bulle, gotti.
Efter det var jag nere på stan & tog hål i öronen för första gången :)
Jag var rätt så nervös innan haha, men nej det gör ju inte ont.
Man hinner knappt reagera sen äre klart.
Skitglad gick jag därifrån, mötte sen samantha och hon såg då att ena örhänget satt för hårt, att det gått sönder.
Så vi gick tillbaks dit, fick dra ur örhänget (gjorde ont) och nu får jag vänta ca 2 veckor på att ta ett nytt hål, suck!
Jaja ..
Ska ta en dusch och kanske plugga lite matte nu, behövs.
Jag har sökt sjuksköterskeutbildningen nu iaf :)
& nästnästa helg lördag den 27:e gör jag högskoleprovet.
Fy är nervös, men förhoppningsvis går det bra.
tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0