Fyyyyy

Idag la jag brevet med mina gymnasiebetyg på postlådan och så har jag tagit en långpromenix i kylan, rätt skönt faktiskt ändå :)
Tänkte laga mat men nu mår jag så j*vla illa så pallar fan inte :(
Usch va jag hatar att vara tjej 1 gång i månaden, fy.
Kanske ska ner på affären och köpa nån färdig soppa eller nåt jag vet inte.
Ikväll blire bara ligga i sängen, kolla på film måste plugga lite matte också.
Förutom det här så är jag så less på vissa människor.
Falska människor och såna som tror dom e så mycket bättre än andra, jag får självklart inte glömma såna som vill ha sån uppmärksamhet och måste synas & höras precis hela tiden.
Varför finns såna kan man ju fråga sig, kan dom inte bara ändra på sig?
Aja nån gång växer väl dom också upp ....
Usch ingen vidare dag idag känner jag men är ju inte så konstigt.
Nä nu ska jag göra nåt annat, har inge mer att skriva.
tjingeling
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eleonor

ja fyyyyyyyyyyy för vidriga människor blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Svar: jaaa fyyyyyyyyyyyyyy fuck offfffff
Malin

2012-10-22 @ 10:01:37
URL: http://devote.se/eleonord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0