Sjukt trött!!

Hej!
Jag kom typ nyss hem, slutade vid halv 4 idag.
Både idag & igår har jag varit sjukt trött, somnade vid bordet imorsse när jag satt och käka frukost haha..
Somnade även i aulan vid föreläsning om illegala flyktingar :P
Fy, är så j*vla jobbigt när det blir så .. jag blir som en zombie, det går verkligen inte att hålla ögonen öppna hur mycket jag än anstränger mig :P
Beror dels på dålig sömn och sen att jag har IBS .. det är inte lätt, men jag kämpar på iaf :)
Idag fick jag hem ett riktigt betygsdokument som jag tänkte skicka in imorgon & nästa vecka får vi omdömet från skolan :)
Ska man börja med maten nu tro?
Ikväll blir det lägga sig tidigt & ihelgen ska jag jobba ..
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0