Måndag

Åh vad jag älskar måndagar, njae inte riktigt ... :P
Det började med att jag missade bussen, så fick ta en annan som inte går hela vägen fram...
Det tog 30 min, så det var ju bara bra med lite motion ;)
Hade bara matte idag en timma, var tydligen ingen historia eller ja de andra gör ju fördjupning men jag slipper det.
Så jag räknade lite mer matte sen tog jag bussen och shoppade lite på stan, bla annat en tröja med mitt stjärntecken på :)
Jag som är så intresserad av astrologi blev skitglad när jag såg den, haha :)
Jag köpte också nya hudvårdsprodukter, rengöring och ansiktscremé.
Det behövdes tydligen inget ansiktsvatten till det :)
Rengöringen innehåller samma syra som dom har i sina behandlingar, jag köper alltså av Parelle en skönhetsbutik där dom gör behandlingar också.
Jag brukar snacka med en tjej som ger mig många bra tips & råd så det känns jättebra!! :)
Istället för att bara köpa nåt skit från t ex mataffären som man gjorde förut ... :P
Köpte lite annat också, sen gick jag på bibblan och låna lite böcker, jag borde göra det oftare...
Jag älskar att läsa en bra bok, då man blir helt inne och allting annat runt omkring bara försvinner :)
Helst ska boken vara verklighetsbaserad eller så handla om astrologi eller skönhet.
En av dom böckerna har jag lånat förut.
"Du är vad du äter" som Gillian McKeith har skrivit.
Där står massa bra!! :)
Idag började jag med detoxpulvret, kapslarna.
Pulvret smakar verkligen skit, haha fy :P
Jag kände att det var dags för lite rening, behövs verkligen!
Jag har ätit så mycket skit och socker senaste månaderna..
Min mage har varit helt okej, inte haft så ont på senaste faktiskt.
Men inatt när jag gick och la mig börja jag få ont och min mage ser ut som en ballong idag, usch.
Stackars min mage, måste ta hand om den bättre!!
Resten av kvällen ska jag plugga matte inför testet imorgon och så blir det nog en långpromenad :)
tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0