I love music

Hej!
Sitter & chillar med lite bra musik, bästa som finns :)
Idag tog jag ledigt, är ju klar med allt på skolan så kände att jag kunde vara hemma idag :)
Skönt att vila upp sig lite..
Så då passade jag även på att ringa hälsocentralen, fick en akuttid så var där och tog prov.
Får reda på provsvaret imorgon eller om någon vecka.
Idag fick jag även hem omdömet, fast Matte B saknades så ska få hem nytt imorgon så jag hoppas det kommer då.. Suck!
Men jag blev lite besviken, tycker jag var värd högre.
Jag har kämpat hårdare än så, speciellt sista tiden & dessutom med min IBS bland annat som har varit väldigt jobbigt.
Jag tyckte det var orättvist!
Menmen jag har gjort mitt bästa & jag ringde och prata med rektorn och får se om det händer något.
Iof måste jag skicka omdömet senast imorgon, ska vara inne senast på måndag så aja ...
Men jag är ändå glad, jag har kämpat så och nu är jag äntligen klar :)
Så j*vla skönt & gud vad jag utvecklats under dessa 2 år :)
Stolt över mig själv!!
Får se om jag kommer in på sjuksköterskeutbildning nu då :)
Om inte söker jag igen & jobbar extra under tiden.
Nä nu måste jag tvätta ansiktet, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0