Ge aldrig upp ..

Jag har fått mail, ska provjobba på tisdag efter skolan :D

Freeedag:
Skola, promenix, avslappning & sen psykologi.
En kort & skön dag, fast jag är inte så pepp att ta promenanden på morgonen när det är kall vinter ..
Men det känns ju skönt efteråt ;)
Jag sitter just nu & funderar på varför finns en del läkare för?
För att ens få dessa människor att ta dig seriöst är ett tips: tjata & stå på dig.
De vet inte allt bäst!
Jag kämpar varje dag, vissa dagar är lite bättre & andra sämre.
& jag är stolt över mig själv för det.
Jag tänker inte ge upp, det får man inte göra!
Jag ska ha den hjälp jag behöver, det är min rättighet.
Kanske ska till bibblan en sväng nu, vill ha nya intressanta böcker att läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0