Finally!

Äntligen helg!
Välbehövligt efter den här veckan..
Jag kände hellre för att ligga kvar i sängen imorsse ;)
Men piggnade till efter promenaden i skolan, avslappningen gjorde mig lugnare.
Jag & några till drog iväg & käka pizza efter skolan, sen hängde jag ett tag med danne på stan:)
Jag köpte några småprylar som mascara & nagellack sen hämta ut medicin till magen.
Jag hoppas detta hjälper åtminstone lite mot mina hemska kramper..
Det kändes som att det var påväg att bryta ut men jag tog detta & det la sig lite faktiskt :)
Nu ikväll tänker jag bara vara hemma & ta det lugnt inne i värmen, tänker lägga mig rätt så tidigt.
Jag har börjat få in rutinerna nu, jag vill ha det så.
Jag mår bättre av att lägga mig tidigt, kliva upp tidigt.
+ att jag till & med kan sova utan att ha Tv:n på, tänder inte ens lampan om jag ska på toa mitt i natten(!!)
Sååå j*vla skönt, har inte kunnat gjort så på 100 år! :D
Men nu ska jag stänga av det här, ta en dusch.
Hjärtat jobbar men på söndag kommer han hem igen, då blire mys!♥
Jag får se om det kanske blire lite shopping imorgon, vill ha en ny tjocktröja & såg några fina.
Jag får se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0