Börjar bli sjuk?

Idag vakna jag vid 12, första gången på ett tag.
Brukar vakna tidigare nuförtiden men känner mig seg i kroppen, huvudvärk som jag haft några dagar..
Känns som jag börjar bli sjuk :(
Många på skolan som är förkyld o skit så lär väl ha blivit smittad nu..
Just nu sitter jag & laddar ner The vampire diaries säsong 1 som jag tänkte kika på!
Jag brukar kolla ibland på tv när det går men har nog inte sett från början & då är det ju inte lika kul :P
Tycker Nina Dobrev som spelar Elena är hur vacker som helst också!
Skulle inte tacka nej till att se ut som henne ;)
Är lite uttråkad så vill göra nå skoj!
Men har en del att plugga också så, ja det ska jag ta tag i.
Längtar efter vår & sommar nu, jag trivs inte med sån här kyla .. inte nå längre period iaf!
Är ju född i augusti, så kanske därför jag gillar värme bäst + att jag är gladare & piggare då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0