Tjohoo

Livet rullar på, jag mår bättre & är lite gladare av mig nu än för nå månader sen!
Det känns härligt att våren är på ingång, snön smälter lite iaf.
Mindre kul att det är halt ute, menmen.
Jag köpte en laptop i måndags :D
Min gamla dator krascha ju på slutet & det är jätteviktigt för mig att ha en bra dator!
Idag slutade jag tidigt, kikade runt på stan & småshoppa lite, kan inte låta bli haha.
Ska ner till Stockholm nästa vecka & hälsa på syrran & farmor så det ser jag framemot :)
Tur jag har min nya dator så jag kan kika på film & sysselsätta mig lite iaf ;)
Det kommer väl ta en hel dag.
Blir väl lite mer shopping där hoppas jag :)
Ska dricka lite kaffe nu & ta en cigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0