I love christmas <3

Hej
Idag vakna vi rätt sent, eller ja typ 12.
Myste en stund i sängen, käka frukost sen gick vi till affären.
Handlade lite smått & gott.
När vi kom hem satte jag på julmusik, diska lite & sen satte jag igång julbaket.
Lussebullsdegen ligger just nu i en bunke & jäser för fullt ...
Ska göra lussekatter & sen knäck tänkte jag :)
Jag älskar att baka & så julmusik till det, kan inte bli bättre :)
Så himla mysigt :love:
Älskling har åkt iväg & jobbat, på fredag natt när han kommer hem ligger lussekatterna & väntar på honom hihi ;)
Båda vi älskar lussebullar så dom lär ju gå åt som smör ... ska nog göra en till sats, lika bra så man alltid har! :)
Får se sen vad jag ska äta ... hmm.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0