Cigaretter är skit.

Idag har jag varit hos min psykolog, käkat god mat som älskling bjöd på & sen hämtat ut medicin äntligen.
J*vla läkare som inte kan sköta sitt jobb, är det så jävla svårt?!
Fyfan va less jag blir.
Säger att de ska skriva ut men när man går till apoteket så visar det sig att det inte finns nåt jävla recept?! :S
Fyfan vad arg jag blir på sånt, det är viktigt förfan!! :@
Aja.
Jag har snart varit rökfri i 4 månader, det är riktigt bra jobbat :)
Men självklart så nu dom senaste dagarna har jag fått ett j*vla röksug som inte vill försvinna :(
Jag har till & med suttit och funderat på att köpa ett paket & ta en cigg..
Det är skitjobbigt, hoppas det försvinner snart iaf.
Jag tänker inte börja röka igen hur mycket röksug jag än har, vill inte bli sådär beroende av skit igen.
Rökning är bara skit!
Ska nog börja träna lite igen, kanske hjälper?
Nu ska jag ta ett glas vatten iaf & sen en dusch.
Ska sova om ett tag, upp & jobba tidigt imorgon.
Det känns inte så roligt att gå upp 5 imorgon bitti, men allt kan inte vara roligt hela tiden..
Tur jag trivs så bra på jobbet iaf!
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0