trött i kroppen

hej bloggen
har jobbat idag, alltid bra med lite extra cash!
fast jag känner mig helt slut, utmattad i kroppen..
jaja, ska inte klaga :P
blir ju roligt sen när lönen kommer :)
funderade på att dra & träna men nej jag skippar det idag.
måste verkligen vila benen & kroppen nu punkt slut.
jag cyklar ju till & från jobbet varje dag & det är ju faktiskt skitbra träning!
jag & älskling var nyss & storhandlade, gött att ha allt man behöver hemma så man kan laga riktig god mat.
köpte äkta ekologiskt vaniljpulver som jag ska prova ha i yoghurten också, nyfiken på hur det smakar!
imorgon fyller jag år, känns inget speciellt faktiskt?
ska ju jobba & sen drar vi ut & käkar tror jag :)
nu är det inte långt kvar till jag & bobby åker till tallinn heller :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0