leeedig

nu har man varit ledig några dagar, gött :)
men har börjat sova för länge & mycket såklart, vakna halv 3 idag?!
vaf*n tänkte ju ta en morgon PW idag men nehe får väl ta det imorgon.
har fått tillbaka mitt sötsug efter jag fuska när jag fyllde år.
så jag är sugen på godis, godis, godis hela tiden typ, sjukt ju!
sockerberoende eller vad??
det konstiga är att jag var inte ens sugen på godis, det smaka inte speciellt gott men jag åt det ändå?
mådde skitdåligt efteråt också, sockerchock för kroppen.
därför känner jag mig också hungrig nu hela tiden, skitjobbigt.
men får stå ut några dagar till för då är det förhoppningsvis borta igen!
funderar på vad jag ska ha med mig till tallin?
börjar bli lite stressad över det för jag hatar att packa.
stresselistress
men lär väl fixa lite med det idag, annars kommer jag få panik och usch.
som sagt att packa är inte min starka sida.
nu över till kaffet & ta en cigg!
ja juste har bestämt mig för att sluta röka när jag kommer hem från tallinn någon gång, ska verkligen kämpa bort mitt beronde.
jag orkar inte slösa pengar på skit längre, det kommer dessutom bara bli dyrare och dyrare så nej usch.
tjingeling
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0