Home again

Hej bloggen
I söndags kom vi hem från tallinn, fan va kul vi hade :D
J*vligt nice var det, vi bodde på ett fint spahotell inte så långt från stan.
Förutom ont i magen pga maten, för lite sömn & ont i fötterna så var det en av de bästa veckorna på länge!
Billiga drinkar, shopping, avkoppling, massa skratt, uppleva något nytt :)
Minus med resan var otrevlig & påträngande personal på vissa ställen & att det inte var så billig shopping som vi trodde.
Längtar tills vi ska ut och resa igen, undrar var vi åker då?
Att få uppleva något nytt behövs verkligen ibland!
Min fina älskling mötte upp mig på tågstationen, han hade fixat mat & kaffe till mig :)
Sååå underbar!
Im so in love :love:
Skolan började i måndags, var såå trött att jag höll på att somna ..
Men det var kul att träffa alla igen, hoppas jag blir klar med matten den här terminen :)
Det är mitt mål!
Aja nu har man såklart blivit sjuk, får skylla mig själv :(
ska vara hemma och vila tills jag är frisk.
Käka massa vitlök, dricka citronvatten & thé & framförallt sömn!
& i helgen blire jobb, så måste vara frisk tills dess också.
Moneymoneymoney!
Jag längtar till lönen kommer!!
Då ska det shoppas, klippa mig, kanske ta hål i öronen :)
Nu äre snart dags att sova så godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: eleonor

tallinn rocks

Svar: yes hesuburger in my heart
Malin

2012-08-25 @ 14:37:02
URL: http://devote.se/eleonord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0