...................

Godkväll
Nu är det äntligen helg, fast ja jag ska jobba lördag söndag.
Alltid gött med extra pengar :)
Nu är jag typ helt frisk bara lite hosta kvar.
Men min IBS har blivit sämre eftersom jag har inte följt LCHF kosten och ätit alldeles för mycket skit senast tiden.
Så jag får skylla mig själv till viss del.
Jag ledsnade lite på just LCHF så jag ville testa något annat.
Provade glutenfri kost men jag blev bara sämre..
Och idag vakna jag upp med en hemsk koliksmärta & illamående som jag inte känt på länge :(
Provade ta tabletter mot kramperna, har provat det varje dag men nej det hjälper inte.
Efter ett bra tag kunde jag iaf somna om med hjälp av värmekudden & då var det lite bättre.
Så nu har vi varit och handlat & jag har börjat med LCHF igen.
Det känns lite jobbigt att jag måste äta just det för att må bra.
Att ha en normal mage, kunna äta precis vad jag vill utan att få så ont skulle vara en sån frihet.
Magen är ju allt liksom!
Men aja jag är glad att det finns något som hjälper mig iaf :)
Nu ska jag dricka lite kaffe & bara chilla, orkar inte göra så mycket annat.
Tjingeling
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0