Tjingeling

Goddagens bloggen!
Fan kände mig typ frisk igår & så när jag vaknar upp idag så mår jag sämre igen.
Fy! blir till & ringa hälsocentralen imorgon :(
Jag vettifan vad det är för virus jag fått, det är väl någon slags influensa iaf.
Plus mensvärk på det, åh vad skönt.
Eller inte!
Gud har nåt emot mig känner jag...
Jag har iaf sovit som en stock, jätteskönt!
Käkat lite god frukost ala LCHF & 2 koppar kaffe till det, mums.
Just nu sitter jag med en bettskena i munnen, bleker tänderna :)
Ett fräscht leende är viktigt för mig, utseende överhuvudtaget.
Det är såklart inte det viktigaste för det är ett gott hjärta & det har jag ju också.
Men jag har alltid varit intresserad av allt som har med skönhet att göra & astrologi också :)
Så jag beställde en bok om mitt stjärntecken lejonet, hoppas jag får hem den snart :D
Vi kanske ska på bio ikväll, får se om jag orkar.
Det blir den nya American Pie isåfall :)
& imorgon ska jag nog skriva in mig på körskolan så det blir nåt av med körkortet!
Fan tänk vad skönt att ha körkort, slippa vänta på bussen, fråga om skjuts :D
Det enda som fattas då är ju bilen, men det fixar jag sen.
Ska kolla på Big Brother nu, glad att Marcel åkte ut.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0