Min dag

Vaknade upp av världens oväder, till och med älskling som är svårväckt vaknade av det.
Lät nästan som jorden höll på att gå under, regnet öste ner & det var stormvindar.
Gick & tvätta ansiktet, klädde på mig för att käka frukost.
Jag kika ut & då hade det börjat snöa helt plötsligt, sen lät det som det åska men var inte säker, det sken till från himlen.
Jag tänkte såg jag i syne nu eller åskar det & blixtrar på riktigt?
Ja mycket riktigt så precis då sken himlen upp igen, det mullrade på som bara den.
Haha liye kul ändå, mindre kul när jag gick till bussen.
Blöta skor & strumpor är aldrig kul..
Väl på skolan hade jag Matte 3 timmar & det går faktiskt riktigt bra, är roligt när jag fattar :)
Stolt över mig själv!
Sen blev det lunch, jag köpte lättlunch men det var svamplasagne/fisk.
Otur för mig eftersom att jag hatar ju svamp & fisk.
Jag tog lite lasagne, mums eller inte ..
Tänk min min när jag är på väg att spotta ut det, haha nä men usch vidrigt!
Tog en macka & lite grönsaker .. stjärnan Mariah dök up & tog lite annan mat till mig istället :)
Efter lunchrasten hade jag Naturkunskap B som också gick bra, intressant det där.
Vi gick igenom celler & matspjälkningen bland annat.
Sen var det slut med skola för denna dag.
Fick ett samtal så ska till läkaren på fredag.
Sen blev jag bjduen på mat av Danne, vi snacka lite skit o så.
Nu sitter jag hemma & chillar med musik bara & ska nog ta en dusch.
Hoppas alla haft en bra dag,det har faktiskt jag :)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Bobby

Vad snygg blogg du har då hihi, hur fixar man? :) Du får inte min björnunge han är min hihi :D:D

2011-12-01 @ 10:55:12
URL: http://ellisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0