sommar!

hej!
känns som jag har lagt allt åt sidan ett tag för att bara vara, chilla & leva livet.
jag behöver det!
var ner på öland en vecka & sola & bada, träffa släkten :)
det var härligt, man blir sååå avslappnad där nere.
fast nästa gång vill jag inte åka med familjen, haha.
nu e jag iaf i mora & ska va här  1-2 veckor till, fy bubblan vad varmt det är & blir bara brunare för varje dag :D
jag älskar sommaren & detta vädret! :D
imorgon får jag träffa älsklingen en snabbis, har inte träffats på över 2 veckor nu.
saaaknar & längtar! :love:
känns som vi är tillbaks till distansförhållande, haha.
men jag behövde komma bort lite, sen blir det ännu härligare att komma tillbaks igen :)
+ att jag får gosa med mina grabbar varje dag, har saknat dom så mycket!
men nu ska jag kila, ni får ha det så fint & hoppas att det underbara vädret håller i sig ett bra tag till!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0