Sjuk :(

J*vla fåglar som attackerar härute när man står på balkongen..
Kunde de inte byggt bo någon annanstans?!

Ja jag har inte så mycket mer att skriva än att jag är sjuk :(
& jag som sa till henke för någon dag sen bara "nää men jag blir aldrig sjuk, du kmr inte smitta mig" tji fick jag!
Detta har jag iaf gjort idag;
klivit upp ur sängen
tagit på mig kläder
ätit
druckit
suttit vid datorn
rökt (ajabaja, speciellt när jag är sjuk!)
käkat halstabletter
handlat godis
rengjort ugn & spis

en väldigt underhållande dag, vad har ni själva gjort? :P
kanske ska kika på tv:n lite istället? börjar få sån j*vla huvudvärk nu känner jag ..
längtar tills älskling kommer hem inatt:love:
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0