Några dagar

Hej på er!
Det var ju några dagar sen jag flyttade hit & det känns bara bättre & bättre!:D
Jag känner mig mer & mer hemma, det enda som fattas är Douglas & Leo!:love:
Plus att få till lite hyllor så jag slipper ha alla kläder som ett jävla pack i kartonger.
Så drygt när man ska ha någonting men så hittar man inte, det ligger längst ner..
Sen är det lite drygt att älsk jobbar kväll & natt speciellt nu, eller ja det blir ju inte alla dagar..
Men såhär; när han kmr hem sover jag & tvärtom. Så det suger ju lite grann menmen jag är glad ändå!
Jag började skolan i måndags, eller ja igår.
Nervös & stressad somfan på morgonen, men det gick dock över direkt jag kom in till skolan.
Det började med att stå & vänta en stund .. 2 lärare presenterade sig & bjöd på fika.
Vi var bara 4 nya (?), iaf som kom dit.
Rundvandring, justera schema osv sen var det ett hål på nå timmar så jag åkte hem & sov en stund.
Åkte sedan tillbaks & hade Samhäll på 2 timmar.
Idag har jag bara haft Matte, pluggat. Imorgon blire mer Matte och Profiltimmar.
Det ska bli spännande att se hur många & vilka alla är som går där!
Jag har ju bara träffat nå stycken, jaja det känns spännande iaf & man märks att man är ny haha :P
Aja nog om det, det känns bra som tur är.
I lördags var vi ute & käka på Kinarestaurang!! gött :D sedan blev det Bowling (slog inga strikar denna gång)
Fast jag råkade kasta bowlingklotet bakåt åt helvete, vet ej hur haha.
Sedan for vi iväg & jag fick övningsköra för 2:a gången :D
Lite roligt att precis när vi bytt plats, han satt & körde stannade polisen oss, hehe vi hade tur säger jag.
Men iaf det var en rolig kväll!
Men nu ska jag hoppa in i duschen, ni får hare så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: elli

Hehe :p Tror det berodde på lite PMS xD

2011-01-14 @ 09:47:16
URL: http://ellisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0