massage!

hej!
idag slutade vi tidgt, hade religion & sen profiltimmar.
just nu håller vi på mycket med massage, med olja :) & tränar för att det är ju öppet hus den 26:e & då ska vi bjuda in så folk får en egen behandling!
visst det är jätteskönt & lite lyx kanske ;) men man tröttnar lite eftersom vi gör samma sak hela tiden som det känns ibland ..
efter skolan drog jag & älsk på sibylla för lite gott käk.
äntligen är tapetsseringen klar (2 dagar tog det) & det blev fint :) fast vi fick ju inte välja på speciellt många men aja.
nu har jag suttit ett bra tag & ringt runt tusentals nummer för att få en praktikplats, men nej antingen är  dom borta just den dagen eller så tar de inte emot besök. ja, vad säger man? jag blir less :(
får väl se om de säger ja på wellneskliniken, det hade varit skoj!
annars kan man välja att gå en kurs eller en kvällsföreläsning, då får det bli mindfulness som känns mest spännande för min del.
nu ska jag göra iordning lite kaffe, plugga lite kanske. vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0