godnatt

gokväll eller ja godnatt!
blev en dag & kväll med paulina vilket var väldigt trevligt! skönt att lära känna lite nytt folk:)
vi va ner på stan & kika, men köpte ingenting pga pengar (fan vad jag hatar att inte vara rik hehe.)
jag känner verkligen att det är dags att börja jobba extra nu efter skolan, det går ju fan inte att leva annars.
vi käka lite sen åkte hem en stund & sen blev det fika på pause.
satt & snacka massa skit osv!
vi tänkte även dra & spela biljard eller bowla, men nä knappt nå folk ute & sen är man ju slutkörd efter denna vecka.
kom nyss hem, ska nog ta en dusch eller kolla någon film :)
blir hemma själv nu eftersom älsk & hans polare åkt iväg för att köra skoter imorgon.
jag vet inte vad det är men nu de senaste månaderna klarar jag knappt av att sova själv, jag är livrädd :(
känns lite drygt & fjantigt, men det blir väl så när man blir van att sova tsm.
hade velat ha min trygga famn att krypa in i + att umgås för vi har väl inte träffats så jättemycket nu eftersom vi har olika tider osv.
sååå ja det blir väl inte att jag somnar förrän typ 4 inatt kanske, suck.
j*vla skit att jag inte fixat tvättid för hade behövt tvätta, plus att jag vill att min hals blir bra så jag kan köra igång med träningen! vilka problem man kan ha, haha.
aja hoppas alla har en trevlig kväll & nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0