Ursäkta?

Goddagens
Jag gick upp runt 8 imorsse, fick ett samtal en stund senare ..
Men jaha man fattade typ inte vad människan sa & hon visste knappt nåt heller.
Ursäkta men är det så svårt att ta in folk som pratar ordentlig svenska på ett sjukhus?
1.Telefontid
2.En doktor som knappt pratar/förstår svenska
VAFAN!
Ne så då blev jag riktigt irriterad & less, får väl helt enkelt boka en ny telefontid för det där känns inte bra alls.
Sitter & dricker lite kaffe, spelar lite spel just nu ;)
Kanske ska ta & göra nåt vettigt sen som t ex ta en promenad?
Ha en fin dag, tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]



Just nu har jag en massa tävlingar uppe i min blogg med bland annat samarbeten tillsammans med Ziperall, Stockholmsgruppen Cosmetics, Freebra och en massa andra stora företag. Ni får bland annat chansen att vinna ett zumba paket, skönhetsprodukter, smink, teknik (ipod's bland annat), kläder, smycken osv.



Kika in och pröva din lycka (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) men kom ihåg att alltid läsa inläggen nogrannt :)

2011-08-19 @ 12:13:16
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0