Birthday

Ja, jag fyller 22 somrar idag så grattis till mig ;)
Älsklingen fixade frukost på sängen & sjöng för mig sen kom han hem med goda bakelser & så fick jag present & ett fint kort han skrivit :)
Såå himla gulligt av honom, världens bästa pojkvän:love:
Jag fick Escadas nya parfym & bodylotion Taj Sunset som luktar underbart!♥
Vi myste & så stack vi iväg & käka donken som jag beställt ;)
Jag hade tänkt sticka iväg & träffa Paulina nu ikväll men är fortf supersjuk så pallar inte .. blir ju bara värre så fort man går ut.
Fan vad det suger, hatar det!
+ att min prins jobbar & kmr hem fredag morgon, så det suger extra mycket att vara hemma själv nu :(
Aja hoppas man mår bättre imorgon, till helgen för då ska vi ju på Leksands sommarland :)
Men det beror ju lite på vädret också, såå hoppas hoppas vi har tur!
Sitter med hårinpackning i håret just nu, funderar på att kolla klart på Honey med Jessica Alba & kanske någon till film?
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sofie

Söt blogg :) Grattis i efterskott! ;)

2011-08-06 @ 00:45:05
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: Sandra - TÄVLING PÅ BLOGGEN

ha en trevlig lördag :)

2011-08-06 @ 14:52:18
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0