leo & doug <3

sitter hemma i min gamla lägenhet & myser med leo, hoppas doug kommer in snart också! :love:
har saknat mina grisar så mycket!
annars har jag haft skola, sen setat på en bussjävel i princip hela dagen.
var riktigt sur för de kunde inte ens stanna i sveg så jag kunde käka.
de gör dom alltid!?
nä otrevliga busschaufförer hatar jag, värsta som finns. kan fan förstöra en hel dag!
fick iaf skjuts, handla lite, sen hem & har varit med bob hela kvällen :)
lugnt & skönt, blir väl kanske dricka lite på lördag :)
försöker få bort alla dåliga tankar & skit, vill bara kunna vara & slappna av utan att känna annat än .. lycka!
aja ska fortsätta mysa på här, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0