Tisdag

Idag har inte varit något speciellt förutom att jag fick mina pengar vilket kändes otroligt skönt!:)
Mindre roligt är ju att betala räkningar, ge tillbaks pengar till folk man är skyldig.
Nu är det gjort iaf, sånt är livet :P
Bobban & jag var och handlade, köpte mat & även Rosenvatten som sägs vara bra för hyn.
Imorgon ska jag färga håret, har inte gjort det på ett tag så det är väl dags!
Det blir ljus askblond, hoppas det blir bra :D
Känner suget efter att bli brunett igen .. men kommer inte gå tillbaka dit nu eftersom jag bara kommer ångra mig&längta tillbaka till det blonda!
Som Farmor säger "Man passar alltid bäst i sin naturliga hårfärg."
Nä nu ska jag hoppa in i duschen, fortsätta kika på tv!
Jag saknar min fina älskling♥
/ Malin♦

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det kommer säkert att bli jätte fint !

2010-11-03 @ 11:11:23
URL: http://blondesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0