Planer

Inom den närmaste framtiden ska jag;
1 - Hitta & få ett jobb uppe i Östersund.
2 - Flytta ihop med min underbara pojkvän :love:
3 - Införskaffa mig ett körkort.
4 - Börja plugga igen.

Det är mycket i huvudet & omkring mig just nu, känns som att tiden går så j*vla segt!
Jag vill att allt ska hända på en & samma gång!! :)
Men det kommer lösa sig snart tror jag, eller jag vet att det kommer göra det.
Det känns härligt & jag mår bättre nu än någonsin, därför har jag orken till att klara allt detta.
Det är en väldig förändring om jag kollar tillbaka inom det senaste året.
Jag vill så mycket!
- Med viljan kommer man långt, man kan klara allt bara man vill!
Nu ska jag ta en snabbdusch, käka något & sedan hoppa i sängs.
Imorgon väntar jobb & samtal.
Godnatt!

 - Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0