Minus 15 grader

Godkväll allesammans!
Undrar hur många som är ute & festar idag & hur många som har mysig hemmakväll som jag?:)
Det enda som fattas är min kärlek såklart:love:
Jag har så ont i magen just nu, har haft hela dagen.. men värst var förra helgen & inatt.
Jag vill bara lägga mig ner & dö eller något :(
Vet inte vad det är eller varför jag har så just nu? Det känns som magknip iaf.
Aja jag har iaf varit duktig & fortsatt städa idag trots smärtan!
Började dammsuga, allt gick väl bra men ett tu 3 så la dammsugaren av (?)
Jag blev så jäkla sur för nu får jag lov att sopa golvet & plus att skurgrejen har gått av så fick jag krypa där nere på golvet för att få det rent & fint. Haha aja man kan ju skratta åt det nu iaf ;)
Det är 2:a gången den lägger av!! För bara några månader sen fixade älsklingen den, nu måste han göra samma sak igen. Men det bästa är väl att köpa en ny, hehe! :D
Satt upp julgardiner & strykt dom har jag också gjort, men det är mer kvar som ska göras hihi.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-28 @ 00:05:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0