Jag ser det snöar

Godkväll på er :)
Idag har varit en riktig pissdag då mitt humör åker berg & dalbana.
Jag vet inte varför men det blir ju så ibland, nu är det lite bättre som tur är :)
Bara att jag kom på det att min nya favoritkofta från NELLY är försvunnen sen i fredags, j*vla skit!! :(
Så går det när inte haspen är på, inte mycket att göra åt än att sura hehe.
Nu har iaf snön börjat falla ner i mängder, det började då jag var ner & handlade.
Jag hoppas på en vinter med mycket snö & kallt :D
Haha nä det sistnämnda ser jag inte framemot, fryser ju ihjäl redan nu! Burr.

 Min fina Douglas:love:


Kommentarer
Postat av: Laila

så söt katt =)

2010-11-17 @ 23:56:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0